måndag 22 oktober 2007



Idag har vi inte gjort så mycket i stallet. De vanliga sysslorna. Stackars Sara hon har blivit sjuk så nu har jag fått hjälpa henne med Bellinda vilket går jättebra. Både Mia och jag är som två pigga pensionärer!!! Ont i ryggen båda två, men imorgon ska jag nog rida en sväng. Vi har ju inte hört något nytt om björnen så han har nog vandrat vidare på jakt efter en flickvän!!! Här är en bild på glada Fanney :-) i hagen. Hon vill inte att Bellinda ska tro att hon får komma in innan henne från hagen.

2 kommentarer:

Sara sa...

Tack för att ni ställer upp när jag är sjuk!!! och annars med! Ni har hjälpt mig så mycket, jag som inte kan så mycket om hästhållning...än :) Kram!

Nettan sa...

Klart att vi ställer upp. Det är ju meningen att man ska hjälpa varandra. Kram!