torsdag 4 september 2008

Borås djurpark





I fredags var vi i Borås, först var vi vid min svärfars grav. Det har gått ett år sedan han gick bort, ett år av stor saknad. Efter det gick vi till Borås djurpark. Vad roligt!! Det var lagom varmt och lagom med folk. Ungarna hade fullt upp. Jag tycker själv att jag fick ganska bra bilder, här är ett litet urval av alla 122 bilder jag tog. Vad jag njöt av denna dag, tillsammans med min make och två utav alla mina barn och min kära svärmor. Lite tråkigt att inte alla barnen var med men de blir större och växer ifrån. Man måste ta tillvara alla tillfällen man får, stanna upp och njuta av dagarna man har tillsammans inte bara stressa hit och dit jämt, tyvärr så är det alldeles för mycket stress med allt. Familjen och vänner är viktigt, stanna upp och tänk till, på vad som är viktigt och njut av varje dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så rätt i det du skriver.Varför är det då så svårt att prioritera rätt i livet.
Lottie

Cia sa...

Du är så klok du Jeanette. Kommer på mej själv med att vara så uppe i varv att jag glömmer bort att ta tillvara guldstunderna. varför, frågar jag mig ofta...

Anonym sa...

Nu hoppas vi på att Micke blir bättre och att ni snart är hemma igen.Lottie