fredag 10 juli 2009

Skog, skog

Iadg har vi varit en sväng hos min svärmor. Efter det ärenden När vi kom hem tod jag med Puma till skogen för en cykeltur... Jag tänkte att nu ska vi hitta lite nya vägar och iväg bar det. Men det var ingen riktig väg vi slutade mitt i skogen, så det var bara till att vända. På vägen tillbaka,så helt plötsligt dök en häst med sulky upp mitt i skogen! F..n, jag vrålar på hunden och tvärnitar med cyklen, ja ni kan ju tänka er hur det såg ut.... Den smått runda Jeanette men en cykel som enbart står på framhjulet, vilken syn, stackars kille på sulkyn, han måste skrattat för sig själv och undrat vad är det för tant som är ute i skogen. Vi komma tillbaka till vår vanliga väg, så det blev en rejäl runda idag. Sedan hem i med lite kaffe och smörgås för att snabbt iväg och rasta nästa djur. Var ute en riktig sväng med Fanney,hon är ju pigg så hon har fått springa av sig ordentligt idag. Så jag är lite mör i kroppen nu.' Imorgon ska jag spåra på morgonen, det ska bli roligt, Puma älskar att spåra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du håller igång.

kram

mamma