tisdag 27 oktober 2009

Ensam igen

Jaha nu sitter jag här och är ensam igen, efter en rolig helg kryssning med Ricco och hans arbetskamrater. Vi var fram och tillbaka till Helsingfors. Där passade vi på att träffa svärmor och svägerska. Alltid lika trevligt. Men nu är här ensamt. Ibland känns som att man ska bli tokig när Ricco är borta så mycket. Han har nu legat ute över ett år och det tar på krafterna, speciellt jag som inte är helt hundra heller. Jovisst är barnen här, men man behöver ett vuxet sällskap också.
Idag har jag varit och fixat i stallet, min häst var inte vit kan jag berätta och hon passade på att rulla sig ännu mera, men det är klart då trivs hon med livet ialla fall. JC var här och hämtade barnen och har spelat Bandy med dem, så nu är de trötta. Jag tror jag åker till skogen nu och letar efter trattisar och så får Puma springa av sig lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att resan var rolig. Funkade det bra med parkeringen ?
Tack för grattis, du är så snäll jämt :).Väntar med spänning på helgens rapport från dig.Saknar ofta häst men inte den här geggiga tiden på året ha ha.

Varm kram / Susan & Porsche

Cia sa...

Förstår att det blir ensamt, mycket har du kring dej också. Men du gör det så bra!!
Kram Cia

yanmaneee sa...

jordan retro
nike react
hermes birkin
coach handbags
supreme
supreme hoodie
longchamp bags
coach outlet
retro jordans
off white hoodie