söndag 20 juli 2008

Ridbana


Idag har Mia och jag invigt våran lilla ridbana. Jättekul att kunna jobba lite med hästarna igen och framför allt så kan Alex rida på sin häst själv där inne och öva. Vi får tacka Tomas och barnen som kört med traktorn och jämnat till den. Efter ridturen snabbt hem och laga mat till Martina med pojkvän och kompis, som tur är förberedde Tiina och Macke maten. För efter maten snabbt iväg i regnet till Furusjö för att träna hund. Först hade vi ringträning, sedan la jag två spår till lilla Puma och sedan lite kamp och inkallning. Jag är imponerad av min hund som är så lättlärd. Hon blir precis tokig när vi ska spåra och ringträningen har hon också fattat. Sätter in ett kort på min lilla älskling med ÖRONEN UPPE!

1 kommentar:

Anonym sa...

en lite pärla.Du jobbar och ligger i det är bra det.