onsdag 30 juli 2008

Smått och gott



Här kommer lite bilder från Dannes och mitt kalas, SSM och en ny sorts diskmaskin. Nu har Alex blivit stucken igen, på SSM upptäckte jag att han var svullen från pannan ner på näsbenet. Stackarn! Ett kort på min son Daniel som fyllt 16 år. Tänk vad tiden går en annan är ju inte äldre än 25:-). På den andra bilden ser ni min nya diskmaskin, snacka om rolig hund. Ricco skulle fylla på maskinen , men Puma hon vill ju så gärna vara med. Klart när besticken innehåller smörgåstårta och hallontårta kan man ju inte motstå, hon är för härlig. Måste säga att hon skötte sig perfekt på hela kalaset. Sedan har vi inhandlat en pool, vilken tur!! Med denna värmen är det ju perfekt! Se bara vad skönt Michael och Alex har det!!! JAg har ett tag undrat vad alla mina smultron har tagit vägen, min make fann orsaken: Puma, en smultrontjuv! Även Hallon gillar hon, när vi skulle plocka till hallontårtan så tog on hallon så fort hon kom åt såg. Även en banan kan slinka ner!

4 kommentarer:

Beathabloggen sa...

herregud vilken bra diskmaskin du har inskaffat

Nettan sa...

Visst är den fin! Snacka om tokig i mat!!!

Anonym sa...

Kortet på Puma blev ju bra och vad härligt det ser ut i Poolen.

Inger

Cia sa...

Vad ska du med diskmaskin till?? Du har ju Puma!! Ha ha!!
Föresten..va gött med en pool.