måndag 19 januari 2009


Vilken vecka, jobbade bara en dag förra veckan Alex var sjuk, feber och hosta! Stackarn! Onsdagen låg jag däck med migrän,tur att Mia och hennes pojkar tog hästarna.Men när jag kom upp till stallet hade jag för mig att min häst var vit sista gången jag var där....... nu var hon grå??
Fredagen hann gå en sväng med Hector och Puma, jätteroligt. Tur att en annan kopplar hundarna! Rätt som det var kom det två schäfertikar springande, äckligt. Men Puma och Hector satte sig så fint vid min sida och bara tittade på dem. Efter turen i skogen tränade jag lite linförighet och rondering, hon är duktig min lilla tjej. Lottie fixade lite kaffe, vid kaffe sa Lottie att jag måste följa med och testa den nya träningsmaskinen som Peter skaffat, men jag har ju inga kläder, men sagt och gjort, först gick Lottie i 30 min såg inte så ansträngande ut, sedan jag i 30 min i underställ,f.. kan Lottie så kan jag. Totalt slut efter 30 min men roligt som sjutton. I lördags hämtade min käre make och jag hö, vad skulle jag göra utan honom. Han är så snäll och alltid ställer upp. På söndagen var det ringträning och lite skydds träning funkar fint. Nu sitter vi här hemma igen, Alex har ont i öronen, verkar som om denna förkyning sitter i stackarn. Vi är själva hemma för Ricco har åkt till Värmland. Nä nu ska jag sköta om min lilla sjukling.

2 kommentarer:

Cia sa...

han får krya på sej...lilleman.

Anonym sa...

Halloj!Vi behövertala lite om varbergsutställningen transporten.lite ändrade planer.lottie