torsdag 22 januari 2009

Träning!!!

Idag mådde Alex bättre så vi var nere hos Lottie och Peter och gick med Puma och Hector. Alex fick ha med sig vagnen för jag ville ju gå en bit och han har ju varit dålig, så okej.... Först får de springa lte lösa för att rusa av sig och leka, men sedan blir det koppel, vad vet ju aldrig vad man möter!!! Gå med dessa på och köra vagn:-) Hector är ju så snäll, går ju precis brevid mig.
Detfunkade ju bra men Puma tycker ju att man måste nog leka lite ialla fall stackars Hector, han är tålig! Sedan tog vi lite saft och kaffe inne hos Peter. Efter det tänkte jag vi kunde träna lite...
Jo Alex kunde ju lägga ut bollen åt mig på framåtsändadet, tänkte jag!! Sagt och gjort Alex sprang och la bollen på konen. Jag gav Puma kommando att hämta den, men hur enkelt är det när lill husse står brevid bollen och flaxar med armarna...... AHA där är ju lillhusse, vi kan ju leka i stället:-) Vilka busar båda två. Det är roligt nästan jämt. Annars gick rondering och linförighet bra, övade även sitt under gång mm.
På lördag ska vi på utställning i Varberg, spännade!! Måste bada Puma ikväll !tur att min kära make har kommit hem nu.

1 kommentar:

Cia sa...

Lycka till på utställningen imorgon!!