onsdag 18 februari 2009

Trötta barn och trött hund!






Det ser väl härligt när Puma och Alex i hundbädden. De brukar dela på den. Nu är det Miches tur att vara förkyld med huvudvärk. Jag hade tänkt att gå och jobba idag men så blev det inte, så nu är min arbetsvecka slut. Men det kan inte hjälpas. I stallet hat vattnet frusit igen!!! Det är så jobbigt! Mia ochjag får kånka vatten till för.... känns det som. Hästarna är rätt roliga när de ska gå in. Ville tar vi grimma , Bella och Fanney går lösa, men Fanney vägra släppa förbi lilla Bella. Fanney går ju inte direkt in precis, en liten tur runt bilarna, sedan kanske hon kan tänka sig att gå in , Bella stackarn vågar inte gå förbi.
Som ni ser används våran utemöbel även på vintern! Det är Pumas ställe , även om klockan är halv 5 på morgonen så går hon och lägger sig där, visst är hon söt! Pratade med Tiinas pojkvän på msn igår, hon har landat och träffat sina vänner så allt känns lugnt, nu väntar jag bara på att få prata med henne på msn själv. Men det kan ju ta lite tid att få tag på en dator.
Jag skulle bola rum på ssm , men tjii fick jag så nu vet jag inte hur jag ska bo!! Cia erbjöd mig plats i sitt ytter/förtält till husvagnen, det går ju någon natt, men inte i längden, så vi får se hur det går. Cia hade något i bakfickan, vilken ängel som försöker ordna åt mig Kram till dig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

och kanske en trött mamma....