torsdag 5 februari 2009

Äntligen Torsdag!

Äntligen torsdag, då är jag ledig. Idag skulle det vara fullpackat i bilen med ungar till skolan, men i till slut var det bara Jonas som följde med! Michael och Andreas hade ont i huvudet, Danne ont i halsen och huvudet! Men i med hunden i bilen och iväg till Jonas skola TTC, tänkte att jag kunde gå runt Västersjön idag, det är en ganska skön promenad, trodde jag!!! Det var skridskobana runt hela skön så slutet på rundan bellade jag som väntat, Puma tycket det var jätteroligt! Jaaaa matte vill leka lite, vad kan man göra bara skratta!! Hoppas att ingen såg mig. Ricco ska komma hem sent ikväll också, det är faktiskt både tråkigt jobbigt när han är borta. Ensam med med barnen, hund och hästar! Vattnet har frusit i stallet så det känns som jag bara kånkar vatten hela tiden, ryggen är snart i två delar. Hämta Miche i stan, åka på hockey träning.
Det tar en och halvtimme framåtillbaka att hämta Miche, men han trivs ju denna skola så det är det värt!! Men ibland undrar man när man ska hinna andas, jag vill ju så mycket. Hemma är det ingen ordnig, man slocknar vissa kvällar, ibland inte alls. Men så är livet. Därför är det skönt att vara ledig torsdag och fredag. Just nu är jag kattvakt åt mamma och pappa som är på Grand Canaria Gött!! TAck Jonas och Danne som hjälpt till med hundar, små syskon och annat i köket!
Jag skulle inte klara mig utan er! Man får inte glömma att gratta Tommie heller 20 år den 3 februari!!!!

3 kommentarer:

Cia sa...

Så bra att ha goa grabbar som man kan få hjälp av, livet blir lite lättare då, helt klart.
Ska vi köra lite lydnad på söndag? Vi kan gå igenom delarna för BH provet? Vad tror du om det?

Nettan sa...

Jag tycker det verkar vara en jättebra ide, vart skall vi vara?

Anonym sa...

Ja grabbar är bra att ha faktiskt.Idag får du ju en grabb till att ta hand om över helgen.Hector.Pass på honom bara.Lottie