fredag 8 maj 2009

Träning!!!

Igår var jag iväg till Cia och la lite spår till Puma, vi har ju inte spårat på ett tag, men det sitter där!
Hon är ju ganska intesiv som Cia säger. Cia och Lottie la också lite spår. Det är nyttigt att ha någon som går med när man spårar likaså att man går med någon annan och ser hur de gör. Efter det fikade vi lite. Vi körde lydnad också, där är det också jättebra att någon står brevid och hjälper till. Jag vill ju komma ut och tävla så småningom. En rejäl kullerbytta hann jag också med hos Cia, glömde lyfta fötterna, så nu har jag blåmärken och är mörbultad hela jag. Men så är det.Nu tänkte jag åka iväg och träna igen, denna gången blir det Furusjö. Måste ju få in spåret ordentligt til lägret.

3 kommentarer:

Tiina sa...

Vilka busungar =P Foton lyckas alltid visa deras sanna busiga jag ;-). Saknar hela familjen, med djur och allt!

Kram kram

Cia sa...

Det var verkligen en riktih kullerbytta du gjorde! Men ni gör verlgen framsteg du och Puma, det syns att du betämt dej!!

Anonym sa...

Nu på söndag morgon kör vi ett extra träningspass,spår,lydnad och skydd om du skall vara med ca 10.00.lottie