tisdag 5 maj 2009

Ingen rast, ingen ro


Vilken helg, det började 1 maj med tävling på Torsvik för Michael. Han kom 2:a i första heatet, men när starten gick i andra kom ingen Miche! Jag tittade och tittade, men var är han tänkte jag. Snabbt ringde jag Ricco, jo kopplingsvajern hade gått av!! Stackars Miche, vilke tårar och ilsak och det förstår vi. Han körde ju så snyggt i första heatet så han var väl värd att stå på prispallen. Lördagen den 2 maj var det tävling igen, denna gången i Norrahammar. Nu funkade allt och Miche blev 4:a totalt. Hem till svärmor och äta middag, gud vad gott. Allt strå serverat när man kommer. det kan inte vara bättre! Sedan hem upp till satllet, mocka och ta in hästarna.... Nu är man ganska trött. Sedan i söndags, ut och gå med Puma och Hector. Efter det iväg och träna hund,
Efter skyddsträning iväg och laga mat, sdan hämta hö och laga staketet sommarhagen. I våran familj är det planerat hela helgerna när man är många så man hinner åtmonstone att äta lite mat tillsammans.
Idag har Alex och jag gått och cyklat runt Västersjön, det blåste kallt. Nu ska vi iväg till min lilla farmor och fika.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att han är så fantastiskt duktig lilla Micke!Lottie

Jeanette sa...

Hann du sova i helgen? Jisses att folk orkar, själv hade man dalat ihop i en lliten hög och dött av trötthet! ;-)

Stay safe!

Cia sa...

Ja du står i och grejar! Grattis till Micke, han är duktig han.

Nettan sa...

Jag han är jätteduktig! Jo. lite sov jag på söndagen men jag var totalt slut,men det kanske har lite med åldern att göra:-)
Kram