torsdag 7 januari 2010


Jaha så här ser våran grill ut!!Den är som ett Kinder ägg.. Ja nu är det snä i mängder här hemma. Miche och Alex är ute och skottar och sopar fram min bil. Duktiga pojkar. Jag gillar ju snö så detta är ju så härligt, framför allt för barnen som har fullt upp hela tiden med snowracer och att åka skridsko. Mina små barn har ju aldrig sett så här mycket snö och jag kan inte komma ihåg när jag såg så här mycket sist.
I måndags var Martina här en sväng, jag följde med henne på Kick off för Mary Kay, det var jättehärliga människor där. Så från och med nu är jag Friståendehudvårdskonsulent för Mary Kay! Det ni! Låter fint värre. Jag hoppas att det ska gå bra att sälja, för det är bra grejor vi har. Säljer mest i Sverige de ni. Nähä nu ska vi klä på oss ytterkläder för en tur till staden och hämta Miche i skolan, tur att man har bra däck!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du med fick lite snö ohc extra skönt när du har skottnings hjälp:).
Trevlig helg.

Kram Susan med flock