lördag 30 januari 2010

Min Lilla Tjockis!!


Idag var vi nere hos Peter och Lottie en sväng och visade upp oss. Ja, de stod där med öppna munnar och bara tittade på min lilla tjockis! Jo de höll med Puma är tjock och jag kan intyga att det är inte fett! Jag ska nu börja att mata på extra på den lilla damen. Jag sa till Peter och Lottie detta är sista turen i bilen innan valparna kommer! På hemvägen fick jag hjälpa Puma att lyfta in bakdelen i buren, det är nog tungt nu. Helst ligger vi i sängen och myser min lilla älskling och jag. Ganska mattefixerad nu alltså ännu mer än innan!! Hon följer varje steg jag tar. Så nu är det dags att göra iordning valplådan till henne. Just nu ligger hon och sover tungt i sängen brevid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi vad stor hon är. Måset vara många äpplen och apelsiner i den kistan ;).Dom är så olika varandra systrarna.Hoppas det går bra.

Kram kram Susan & Porsche