måndag 26 april 2010

Puma och Hector!

Idag var jag nere hos Lottie tidigt, hjälpte henne att para. Efter det körde vi lite lydnad och apportering! Min apportbock hade jag ju glömt i Furusjö, tur att jag fick låna av Lottie! Det går bätter och bättre,men vi får öva på att hon ska hålla fast apportbocken när hon sitter, men det kommer. Man får öva korta stunder flera gånger om dagen tror jag. Efter det åkte jag till Furusjö för att hämta min apportbock och la två spår, ett till Puma och ett till Hector. Gick jättebra med båda. Puma hon ylar när jag går iväg med Hector. Sedan bar det av till skogen med fika. Vi kunde lugnt fika medans busfröna lekte av sig. När vi åkte därifrån så hade vi två blöta och leriga hundar, men superglada!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar en trevlig helg.Hoppas du hittade din apport.
Kram Susan & Porsche

Nettan sa...

Tack det samma, ja jag hittade den i våran låda vid träningsplanen. Någon vänlig själ hade lagt i den där åt mig. Kram

Anonym sa...

Grattis på 2 års dagen syrran.

Vov Porsche

Anonym sa...

Trevlig midsommar.

Kram Susan & Porsche