lördag 31 juli 2010

SSM

Jaha då var ännu ett SSM till ända. Det var ett härligt SSM med många nya och gamla vänner. Jag och Anna bodde i hennes föräldras husvagn från -62:-), de ni!Det började pirra i magen redan på torsdagen innan vi åkte, mest för Modprovets skull, då Hector och jag tränat flitigt, tur att Peter tog hand om det på SSM. De gjorde ett kanon jobb både Peter och little Hector. Jag blev rörd och hade inte långt till tårarna när den delen var klar på lördagen! På kvällarna grillade vi och åt i goda vänners sällskap, lite god dricka till men inte för mycket, jag ville ju vara i form när vi skulle ställa Hector och kunna göra mitt bästa. Hector gjorde ett bra jobb, många beundrade honom utanför ringen och ville hälsa på honom inte svår att förstå. Stackars lilla Pumis , ingen uppmärksamhet detta året. Har inte hunnit meritera henne då hon har haft valpar och löpte strax innan SSM då pälsen var inte ok heller.
Måste också tacka alla som har lagt ner så mycket tid runt omkring SSM också, vilket arbete. Vi åkte ner extra på måndagen och städade och fixade i 6 timmar. F-n vad folk skräpar ner, men nästa år kan vi ta det lungt förutom de hundar vi ställer.
Tack Peter och Lottie för äran att få ha Puma och Hector, ska gör allt för att förvalta detta! Nu lite bilder som Pillan tagit på Hector.

Inga kommentarer: