torsdag 16 april 2009


Har satt in lite blandade bilder, både från det att Millan och Linn var hos mig när Peter och Lottie var i Tyskland och från Michaels träningsläger på Hökensås. Det var så roligt att ha hand om Millan så det gör jag gärna igen hon är så go denna ungen. Vi har haft roligt hela den helgen.
Sedan hade vi ju läger helgen efter, jag ska vara ärlig och säga att jag grät när jag såg min son köra . Ni som har stöttat mig under Michaels sjukdomstid vet ju hur nära det var att vi förlorade honom, så när jag så honom köra så kom tårarna. Man ältar ju detta i evighet, men när man inte riktigt fått bearbeta detta så blir det ju så här. Så än en gång tack min kära och bästa vänner för ni fanns där, jag har hade aldrig klarat mig igenom detta utan er och såklart tack farmor och mormor. Nog om detta. Det gick så bra för Michael på lägret som mamma är man ju tycker man ju det. Men han fick beröm av tränarna. Så lördagen den 25 april så bär det av till årets första tävling.Det ska bli så roligt.


4 kommentarer:

Tiina sa...

Oj så han kör Miche och vilken spellevink Alex är =P

Kramar från Nya Zeeland

Anonym sa...

Jag gråter nästan också när jag läser detta.

Kram

mamma

Anonym sa...

Ja usch vilken tid men Micke är en stark kille,.vad härligt att han är igång igen med allt.tack än en gång för hjälpen med Milan oc allt annat.Lottie

Nettan sa...

Millan får komma precis när hon vill. Jag passar henne så gärna igen.