torsdag 23 april 2009

Vilken vecka


Vilken vecka det har varit. Förra helgen hade vi Sverige Cupen på Hökensås, det är rätt mycket arbete förr att allt ska funka ordentligt. Mitt arbete börjar ungefär 2 månader innan tävlingen med att kontakta domare, tävlingsledare osv..
Men roligt är det ni som känner mig vet ju att jag älskar att prata, kanske lite för mycket ibland.
Sedan vill jag passa på att gratulera mina vänner Eva, Cia och Lottie som gjorde kanon resultat i Tyskland med ett BH-prov på Hella och IPO-prov på Indy, Macho och Bessie!!! Jag var så rörd när Cia sms:ade från tyskland. Jag vet hur mycket arbete det ligger bakom detta. Jag beundrar er. Nästa gång följer jag med och Eva då ska vi festa lite kanske!!
Mia och jag börjar komma igång med ridning det är så sknt att komma ut, jag får mer tid efter den sista april, då jag slutar min anställning på jobbet. Nu kör jag och min underbara man igång med Nybergs Marinservice, det ska bli en utmaning.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra och roligt allt låter
kram

mamma

Cia sa...

Vilket jobb du lägger ner på crossklubben, du är en riktig tillgång, Jeanette!! Tack för "Grattiset" det värmer och är så roligt att få. Lycka till med erat företag också, det är ni väl värda.
Kram

Anonym sa...

tack för grattis och lycka till med allt.Nu när du blir ledig så får du hänga på träningsnarkomanerna med hund.Kram Lottie

Anonym sa...

Grattis på 1 årsdagen syrran önskar Porsche. Matte hälsar med ;)

www.manhofs.se

yanmaneee sa...

hogan outlet online
lebron 17
supreme new york
kobe shoes
michael kors handbags
nike air force
yeezy boost 350
air jordans
kyrie 6
balenciaga triple s

Unknown sa...

il a dit dolabuy.su continuez à lire ceci répliques de sacs à main ysl voir ici sacs de créateurs de répliques

Anonym sa...

try these out Louis Vuitton replica Bags read this article Louis Vuitton replica Bags click to investigate Dolabuy Louis Vuitton