måndag 30 mars 2009

Idag är jag hemma från jobbet då jag knäckte ryggen när jag och Ricco hämtade hö. Det var en tung bale som låg lite dumt , jag tog upp den och snurrade lite konstigt och det bara sa pang i ryggen. Detta har jag absolut inte tid med, får kurera mig idag och gå imorgon. Helgen har varit relativt bra. Tränade Puma igår som vanligt biter hon så himla bra i både arm och trasa. Lydnaden funkade jättefint. Det var inte längesedan som hon int kunde sitt och ligg kvar. Pojkarna har cyklat hela helgen. Ricco har åkt till Torekov för att fixa en båt idag, så han kommer sent ikväll.

5 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig.lottie

Nettan sa...

Tack så mycket!

Cia sa...

Sicken otur då. Hoppas att du snart blir bättre i ryggen.

Tiina sa...

Krya på dig, mamsemumsan. Kram kram!

Anonym sa...

Är du laddad för boende i skogshem?????