onsdag 5 augusti 2009

Födelsedag!

Jag vaknade till frukost på sängen. Därefter snabbt iväg till stallet för hovslagaren skulle ju komma idag. Tur att Ricco varmed för då gick det mycket smidigare att hämta och lämna hästar i hagen. Sedan hem och göra det sista på smörgåstårtorna. Fixade kaffe för vi har ju spårat idag också. Vi var ca 8 st och det var jätteroligt. Jag la ett rakt långt spår till Puma med en vinkel som funkade perfekt, så imorgon blir apporter i trädgården...... Lite fika hann vi med. Vi är ett riktigt gott gäng och roligt har vi också. Nu snabbt hem för att fixa de sista detaljerna till kalaset för mig och Daniel. Riktigt trevligt och roligt har det varit. Så jag vill passa på att tacka alla som har grattat mig på ett eller annat sätt. Jag har nog aldrig fått så mycker sms, eller telefon samtal eller via bloggen och facebook när jag fyllt år och ni ska veta att det värmer jätte mycket.
En stor kram till er alla!!!!

Inga kommentarer: