tisdag 4 augusti 2009

Jaha, nu är förberedelsena igång för kalas imorgon..
Igår vallade Mia på Willys så att jag kunde handla mat. Tur att man har en sådan bästis, när man inte orkar riktigt själv. Idag har jag städat, bakat två tårtbottnar och Macke och Martina har varit på tippen åt mig. Min kära vän JC klippte gräset åt mig. Tänk vad världen är full av bra människor. Jag måste passa och tacka mina hundvänner som också tar hand om mig bär vi ute både på SSM och när vi tränar. Eva du är så go, du håller reda på mig, kollla om jag mår bra och ser till om jag vill ha sällskap, när vi var på SSM. Vad skulle jag vara utan Er mina vänner som alltid finns till för mig. Imorgon spårar vi vid bussgaragen, det ska bli jätteroligt. Tänkte lära Puma lite nya saker. En KRAM till er alla !!!

4 kommentarer:

Cia sa...

Du är så go med Jeanette!!

Anonym sa...

håller med.lottie

Anonym sa...

Kram ! på dig oxå Och Stort grattis på den födelsedag!

Niklas o Kicki

Nettan sa...

Tackar, Tackar!!!!