tisdag 11 augusti 2009

Lilla Emy

Så här glada var pojkarna när vi var hos Sara och lilla Emy och hälsade på. Mia och jag och pojkarna var i Furusjö igår och hälsade på Sara och Bennys lilla gulliga flicka. Endast två månader gamla. Hon var ju såååå gullig. Pojkarna kunde knappt låta bli henne. Tur att jag är för gammal för flera barn, bäbisar är farligt, hoppas att man får barnbarn om några år. Idag har jag mest hållit på med pappren till Hökensås MCK. Det är ju dags att lämna in LOK-stödet, vilket arbete. Har även varit och tränat Puma en stund. Det går jättebra om jag får säga det själv. Vilken kanonhund jag har. Efter träningen åkte jag ut till Hökensås och tittade lite på Miches träning. Det gick också bra.
Han var väl int riktigt nöjd, men så är det ibland.

5 kommentarer:

Cia sa...

Ja Puma och du är riktigt duktiga, men så har du lagt ner mycket jobb också!!
Kram

Anonym sa...

Ja ni går från klarhet till klarhet.lottie

Nettan sa...

Tack så mycket. Kram

Anonym sa...

Nu har´jagdatum för Tyskland och om du kan göra ett bh provhemma iSverige så kan du´kanske starta Schh1 I Tyskland om du tränar på.kram Lottie

yanmaneee sa...

hogan outlet online
lebron 17
supreme new york
kobe shoes
michael kors handbags
nike air force
yeezy boost 350
air jordans
kyrie 6
balenciaga triple s