söndag 18 november 2007




Idag har jag och Alex varit ute på en riktig långtur med Bella!! 2 timmar! Snacka om att jag har ont i benen! Vi passade på när Ricco och Miche var på hockeyträning. Jag frågade Alex om vi skulle leta efter nya ridvägar och det tyckte han att vi skulle. Så vi red över vägen och in i skogen. Jag ville ju hitta en ridväg bort till våra gamla fina ridvägar och så att man inte behövde rida på vägen och det gjorde vi. När vi varit på väg en stund i skogen blev ju Alex lite kissig, så det fick bli en kissepaus i skogen, tur att Bella är så snäll. När vi närmade oss vägen hem skulle jag undvika en liten isfläck så jag gick före som vanligt med grimskaftet i handen, då plöstligt hör jag en duns! Jag vänder mig och där ligger han på marken! Alex hade trillat av Bella. Han såg ut som en lite sköldpadda som hamnat på rygg! Som tur var gick allt bra och vi kunde skratta åt det! Han vill rida imorgon också, vilken tur! Har satt in ett kort på Miche när han fick vara målvakt på hockeyträningen igår! Han var jätteduktig! Det är så roligt at vara med och titta på dessa pojkar när de tränar. Oftas när någon trillar, trillar alla, vilken skön syn.

Inga kommentarer: