onsdag 14 november 2007


Vad snö det har kommit! Idag var jag och Alex ute snön med Bella. Vilket pulsande det blev!!! Har man ingen motion så får man det. När vi började att gå så blåste det över fälten ganska rejält och då började jag undra vad jag gett mig in på??? Stackars barn som har en mamma som dra ut en i värsta snöoväder!! Men väl inne i skogen vad det vindstilla. Vi pulsade på i skogen lite snöstyltor blev det men det gick bra. Väl hemma igen i stallet drack vi kaffe och cola och åt smörgås. Tänk vad mysigt man kan ha. Alex låg inbäddad i täcken och filtar på golvet medan mamma mockade. Det gick ju bra. Alex träffade också på en mus idag; ååå en mus vad söt!! Tycker han ja! Inte jag när jag stod och mockade i Fanneys box så prasslade det plötsligt och jag skrek!!! Stackars lilla mus, nu blev den nog rädd..... På eftermiddagen åkte både Alex och Miche med mig till stallet. Fullt i bilen med snowracer och pulka! Uppe i stallet åker barnen pulka och snowracer med Melas och Tomas barn, vad roligt att barnen har så kul ihop!!Nu vill knappt barnen åka därifrån.

Inga kommentarer: