fredag 2 november 2007


Vilken härlig dag det har varit idag. Alex och jag var ute i lite mer än en timme och red. Idag travade Alex, han kan faktiskt rida lätt. Han är så gullig när han säger" mamma jag rider upp, ner, upp, ner". Jag får nog lite kondition jag också, jag får ju springa!!! Men roligt är det. Tänk om man kunde få de andra pojkarna att rida, men de är ju så rädda att någon skulle få reda på det. Det förstör ju deras image :-)
Hemma ser det ut som ett bombnedslag, vi skall både måla om, tapetsera och byta rum med barnen. Gud vilken röra!!
Men det blir nog bra till slut.

2 kommentarer:

LUSTFYLLT sa...

Hej
Vad kul med en sån glad kille på sin lilla häst. Vi håller på att övar oss att skicka kommentarer, få se hur bra det går.

kram wilma o lena

Nettan sa...

Det gick ju bra. Visst är det härligt när man är så glad för sin häst!