tisdag 15 september 2009


jaha, nu sitter jag här och har tänkt att skriva lite... Sedan förra gången har vi varit på en dubbel helg med tävlingar. Först i Bodafors där komma Miche sexa, bra jobbat för han hade kraschat där rejält helgen innan. Förstår om man blir rädd, det var en kille på träning som gjorde en likadan vurpa som miche , men han fick åka ambulasn. Det har ju en baksida detta, med mycket skador osv. Men miche verkligen älskar att köra cross. Man kan lika gärna skada sig i fotboll mm. PÅ söndagen var det nya tag och vi åkte till Tranås. Nu såg man gamla Miche igen. Trost lerig bana och regn kom han trea och fick stå på prispallen . Heja Miche. Måndagen därefter var jag däckad nästan hela dagn. Hade det inta varit för svärmor vet jag inte hur det hade gått. Vaknade kl.6 med en j...la migrän. Svärmor var här och tog hand om barn och hundar. Jag är lite ledsen också vi hade ett hus på gång, men när folk börja bjuda mer än vad det är värt så får det vara, men det tog ganska hårt. I helgen som varit har det varit serie och RM i Quad på Hökensås, då får man mycket att göra. Mitt arbete börjar ju redan några månader innan och är inte klart förrän alla åkar har kommit i mål! Men det är ett roligt jobb. Kul var att hjälpa Peter och Lottie när de var i Tyskland, ett ansvarsfullt arbete men kul. Tyvärr så fick Bessie inte behålla sina valpar, men vi får vara glad åt att Bessie mår bra efter omständigheterna. Eva och jag har roligt också, vi tränar hund och umgås. Hon drillar mig så att jag kan komma ut och tävla med Puma. Hon, Lottie och Cia är riktiga stöttepelare när det gäller detta Kram till er. och mia vad gjorde jag utan dig, det är ju rätt roligt när vi rider i skogen och tjattrar och sedan ser man fullt med människor som undrar vad vi är för några!!!! Nä nu ska jag göra lite nytta, måste bar få säga att jag mår bättre, men det har nog amed alla er som jag vet finns där för mig hela tiden!! jag älskar er alla!!! Kram!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att höra.Om du hinner ngn dag så får du gärna lägga ett spår till Macho!Lottie

Nettan sa...

Det gör jag så gärna så!

Eva sa...

Du är så go min Jeanette ja ringer dig på torsdag när ja är på väg hem!

Cia sa...

Vi ska ju finnas för varandra, eller hur. Ta hand om dej nu och en lyckospark får du också!