lördag 19 september 2009


Nu sitter jag redo för en tripp till Enköping. Vi ska på utställning där. Ricco och pojkarna är i falköping och kollar på Quad, det är lite tråkigt att man inte kunde följa med men jag gör det jag tycker är bäst! Lite tråkigt att min Eva inte kunde följa med till Enköping, hon måste tyvärr jobba, men jag har ju på familjen Edman och Familjen Ohlsson med jag tar väl lite år dig oxå, Eva. Tack min Mia för att du tar hand om hästarna. Det fick du gör igår oxå då min rygg fullkomligt havererade vad skulle jag göra utan dig. Eva körde igen BH-provet med mig två gånger igår. Det gick bra förutom att Puma "pissade på mig" under platsliggningen, så ska man bli arg på henne när hon bara studsar iväg över plan som en kängeru, men, men med lite hårdare ton fcik jag tag i henne och la henne igen, fniss.Jag vet inte riktigt vad det är med henne, men det är säkert åldrsrelaterat.
Men övade apportering över A-hinder och vanlig apportering. Funkar jättebra. Tack Eva för att du drillar mig. Jag har hittat en riktig bra kompis i dig. Näha nu ska jag äta lite innan Lottie hör av sig och vi ska åka. Puss & kram min vänner
p.s Jag har tur som har sådana vänner som jag har ingen nämd ingen glömd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fattar inte hur dommaren dömde idag :( Puma såg ju så fin ut.Men det var som vanligt jätte roligt att träffa dig. Hoppas resan hem gick bra.

KRAM Susan Med porsche

Nettan sa...

Jag det är ju i sporterna, domaren dömmer som han vill, nä Puma skulle absolut inte vara där hon var, men jag är glad för din placering, det var super. Resan hem gick bra ganska trött, var hemma ca 22.00
Kram