måndag 21 september 2009


Nu är jag tillbaka efter mitt äventyr i Enköping och jag ska erkänna att jag är sååå besviken på våran placering.. SIST! jaja så kan det gå, men för de andra beathalandarna gick det bra tur det, det gläds jag mycket åt. Susan hon frågade Millan nu hejar du väl på mig, nä sa lilla Millan, då sa jag att det gör jag, men sa någon då ni är ju konkurrenter, nä så ser inte jag det. Jag blev så glad när Porsche blev 5:a, inte bara det hon klarade sitt BH-prov på lördagen, Heja Susan och Porsche!! Jag har det så mysigt med Mariella och Daniel i deras husvagn , tack så mycket för det mysiga sällskapet. Susan det är alltid lika roligt att träffas och tjata lite, synd att det inte blir så ofta. Jag måste säga attt vi Beathalandare hade trevligt. Vi är ju faktiskt ett ganska gott gäng som har roligt, både på utställning och när vi tränar. Vi fikar, spårar och drillar och pushar varandra. Det är så roligt.
Sist men inte minst, man får aldrig glömma att hunden du åker med på utställning är samma som åker med hem, hur det än går så är min Puma det finaste jag vet!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU har så rätt och du är en riktig klippa,bara att ta nya tag!Lottie

Anonym sa...

Tror domaren bedömde Peter och inte vackra Puma.Nä, honom ställer vi inte för ngt mera.Skönt att resan hem gick bra. Hoppas jag kan komma ner ohc träna med er snart.
KRAAAM

Susan

Cia sa...

Så sant, samma hund är det och det viktiga är ju att man trivs med hunden i sig. Ha det gott och ta hand om dej..

Anonym sa...

Trevlig helg. P hälsar till sin syster ;)

Kram Susan