tisdag 17 mars 2009

Kanske vår på gång

Idag är vi hemma, för Alexander har gjort sig illa i foten på förskolan. Som ni vet är det ju en hel del spring i denna pojken så han har hoppat vid sandlådan och böjt foten på något konstigt vis.
Helgen har varit bra. Vi var några vänner här som åt god mat och tittade på Melodifestivalen. I söndags hade vi träning i Mullsjö ridhus, först ringträning och sedan lydnad. Jag tycker Puma var jätteduktig, fast på ringträning får jag ju inte visa mig, då blir hon tokig. Lydnaden funkar bra, fin kontakt och ligg- och sitt kvar börja att funka. Hon bryr sig inte om de andra hundarna. Jag tycker det är kul att se alla träna och vara så duktiga. Man blir imponerad av Lottie och Cia, tänk om/när jag kommer dit,det hänger isåll inte på hunden utan mig. Men vi kämpar på, vi övar på många saker inne som vi befäster här först och sedan flyttar ut. Nu crossen igång också gissa om jag har en lycklig pojke här hemma, ellr två förresten. Bra snön försvinner ordentligt så kan Alex också köra. Michael var så glad över att få köra i söndags. Så i April kör tävlingarna igång

2 kommentarer:

Cia sa...

Ja men ni är på så god väg, du ska bara se.

Anonym sa...

Hoppas foten är bättre.

Inger