fredag 20 mars 2009

Vilken bra dag!


I dag gick jag upp kl 06.00 för att åka till stallet och släppa ut hästarna. -4,5 grader, fasen, bara det inte fryser tänkte jag, men nej vi hade tur. Sedan hem och väcka gullungarna och köra Michael och Andreas till skolan. Snabbt hem och hämta hunden för att sedan sticka till Lottie för lite ringträning och ut och gå med Puma och Hector. Vi hade ringträning med Hector, Puma, Qarma och Xanado. Jag tyckte det gick jättebra, Alex cyklade med hela tiden , duktig pojke. Efter det in till staden för att hämta Danne först och sedan Andreas och Michael som skulle spela lite hockey idag. upp till willys för att handla och snbbt hem och laga mat. Sedan kunde jag och Mia njuta av våran ridtur untan att stressa. Min häst är ganska pigg vill jag lova, behöver ut på en riktig runda med henne. Men vad skönt att det är ljusare på kvällarna för nu hinner man så mycket mer. Min kära man lagade mat medan jag låg i badkaret, det tar på kroppen på tanten. Men upp ska vi upp tidigt för vi ska ju till Halmstad på utställning.

Inga kommentarer: