fredag 13 mars 2009

Snö,f....n

Nää, tänkte jag på morgonen kl 06.00, när jag släppte ut hunden. INTE mera snö. Jag vill ju att allt ska smälta bort så att man kan komma igång med ridningen och kunna gå i skogen med hundarna utan att halka och slå ihjäl sig. Jag var i stallet 06.21, halt och slirigt, men det gick ju. Skulle till min gamla granne i Bankeryd och fika lite idag, men hon ringde de var sjuka så dit åker jag inte.
Kanske kan jag övertala Alexander att åka till Lottie en stund senare idag, behöver ju träna och rasta hundarna och Hector blir ju faktiskt ganska glad när jag kommer med Puma. Vi får se hur dagen blir gentligen vill jag inte ut alls, för Ricco blir sen från Värmland och det är så j..la tråkigt, man bara deppar ihop fullständigt. Jag hatar att vara själv. Men, men så är livet. Men att vara själv jämt och ständigt tar på krafter och humör. En del tycker att man ska vara förstående och bara bita ihop, visst det beror på huradan du är som person, men jag gillar det inte, men så vet jag att han måste , men.... Får väl försöka att rycka upp mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarar det gumman.Nu har ni ju nya planer och det kommer gå galant och Puma var ju kanonfin!!
Lottie

Nettan sa...

Tack,det behövde jag.Hoppas att jag kan komma ner en liten sväng sedan, beror på ungarna

Cia sa...

Klart att det inte är kul att vara själv mycket. Men det är ju inte för alltid, eller hur!
Snart är det varmare ute och man får mer energi. Det är något att se fram emot också, eller hur!