torsdag 5 mars 2009

Vatten!!!

Aaaa, denna soffan var väl min????? Man kan ju
tror det. Flytta på mig, tror inte det.... Jag hörde att matte letade efter en soffa som jag kunde vara i. Schysst matte, men var är oxfilén??? Så här kan det se ut hos oss. Hon är ju för gå min lilla bäbis.. Igår fick sms av Mia , kyl champangen äntligen vatten istallet!!!! F..n vad det har varit jobbigt, detta bärande av vatten, 50l varje dag. Snacka om träning. Idag är vi lediga jag och Alex, inte mycket man orkar göra, men lite har jag ju..
Måste fixa med TR, tidsschema och Inbjudning till Sverige Cupen som går av stapeln den 18-19 april. Förberedelserna är igång. Sedan SSm också, har fixat husvagn till mig och Eva och Eva den är inte liten!!! Där får vi gott och väl plats. Sedan ska jag och Ricco iväg till Trollhättan i helgen för utbildning, mig kanske inte går att göra så mycket med ,men Ricco ska gå Barnledarutbildning. Lite semester. Hoppas att jag hinner rida lite också, har ju börjat att komma igång igen. Jag och pojkarna red barbacka på våra hästar i lördags, ni skulle höra pojkarna , det gör ont i ...... mamma!! En sadel är nog bra till dem, men de övar ju balansen. En annan hade träningsvärk, då man klämmer lite med benen. Idag ska vi iväg till tandhyginisten, tur att Eva-nea tar pojkarna samtidigt så man slipper springa där flera gånger. Nä ha en bra dag alla vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er husvagn blir väl Partyvagnen då,ladda med ramasotti så Eva gör skäl för namnet och popcorn,stekta bananer med sirap och allt gott som vi brukar ha.Vi från roomservice kommer garanterat.Lottie

Nettan sa...

Vad bra, att ni kommer, Eva ska vi fylla!!! Jag ser framemot utställning, inte bara att parta utan allt annat.